2022. december 6., kedd

Filcállatkák és manó

Ismét filcből készítettem figurákat: kakast, zsiráfot, manót és malacot. Az elő-, illetve hátlapjukat pelenkaöltéssel rögzítettem egymáshoz, s mielőtt teljesen lezártam volna poliészter tömőanyag került beléjük. A szemek, a kakas csőre és a zsiráf foltjai ragasztópisztolyos ragasztással történtek. A kakas lábait sodort spárgából, míg a manóét piros fagyöngyökből oldottam meg. A figurákat szemből fényképeztem, hogy amennyiben bárki megvalósítaná, könnyen átrajzolhatóak legyenek a formák. (Korábban készített filcfiguráim itt nézhetők meg.) Hasznosításuk többrétű lehet, karácsonyfadíszként, gyerekjátékként, tűpárnaként, gyerekszobai dekorációként is szolgálhatnak, de saját kezűleg készített ajándékötletnek is megfelelők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése