2021. február 23., kedd

Madarak levegőn száradó modellgyurmából

Fehér színű levegőn száradó modellgyurmából készítettem az alábbiakban látható madaras dekorációt. Kültérre, a kertbe szánom, de a lakásban, teraszon, erkélyen is jól mutat. A megvalósítás lépéseit fotóztam, így annak menete a képsoron nyomon követhető. Első lépésként a madár testének és szárnyának alakzatát kell kartonpapírból kivágni, én egy ducibb és egy soványabb madársablont készítettem (a képsor alatt csatolva). A mintázatot egy régi horgolt csipkedarabbal oldottam meg, a szemek dombornyomatához egy már félig leégett gyertya felső végét használtam. A spárgából készült lábak befűzéséhez és a függesztéshez szükséges kis lyukakat egy aprócska csővel készítettem. Ezt követően csészealjakra helyeztem őket, hogy kicsit domború formát vegyenek fell és így száradtak ki kb. 24 óra alatt. A színezéshez akrilfestékeket használtam, melyet ecsettel és kis szivacsdarabkákkal vittem fel. A lábak kialakítása és a függesztés spárgával történt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése