2020. augusztus 22., szombat

Betonvirágtartó

A kicsorbult csészék és müzlis tányérok újra hasznossá tételét mutatom az alábbi képsoron. Mindössze hobbibetonra és valamilyen öntőformára van még hozzá szükség (én az ebéd házhoz szállítására alkalmazott műanyag tálkákat használtam fel hozzá), továbbá ha a kész művet függeszteni szeretnénk, akkor 100-as szögre a lyuk képzéséhez. A megvalósítás munkamenete a képsoron lépésről-lépésre nyomon követhető. Természetesen a csorba edényeket a sérült oldaluknál tesszük a betonba. Nem probléma, ha a művelet közben maszatosak lesznek, később vizes ronggyal szépen letörölhető. A száradáshoz (2-3 nap) lehetőleg árnyékos helyet keressünk, mert a tűző napon esetleg megrepedhet a beton felülete. Be is festhetjük, amennyiben a szürke színtől élénkebb felületet szeretnénk, én a kis virágtartókat kültérre szánom, így meghagytam a természetes színében. Végül az edénykéket megtöltöttem virágfölddel és kövirózsát, sziklakerti növényeket ültettem bele. Hogy tetszenek az egyedi kis kerti dekorációm? (Hasonló ötlet itt található.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése