2013. június 23., vasárnap

Szúnyogháló redőnyös teraszajtóra

Valahol olvastam egy viccnek szánt mondatot: "Nyitott ablak mellett aludtam az éjjel és ezt tizenkétezer szúnyog lájkolta." Pedig az ablakokra manapság már tényleg mindenki számára hozzáférhető áron is lehet szúnyoghálót venni, nekem mégis gondot okozott a külső tokos redőnnyel ellátott teraszajtó. Minden üzletben mosolyogva széttárták a karjukat, ha erre kerestem megoldást, ugyanis belül maga a teraszajtó, kívül pedig a redőny és a redőnytok akadályozza mindenféle szúnyogháló felszerelését, hogy a két kiskutyusom szabad ki- és bejárásáról már ne is beszéljünk. Mégis megoldottam a helyzetet. Vásároltam a dupla szárnyas teraszajtó teljes szélességének megfelelő, egysínes, keskeny függönykarnist (rögzítése a csatolt fotón látható), és egy ajtóra való, üvegszálas (ez azért jó, mert a szélei nem kunkorodik össze), három szalagból álló (ezen keresztül a kutyusok is ki-be járhatnak)  mágneszáras szúnyoghálót, aminek a műanyag rögzítőrúdjára apró lyukakat fúrtam, és függönygörgőkkel egyszerűen a függönysínre akasztottam. A szúnyogháló így kitárt teraszajtó esetén a nyíláshoz húzható, míg az ajtó bezárása előtt vissza kell tolni a másik ajtószárny elé. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése