2023. december 3., vasárnap

Páva képkeretben

Ajándékba készítettem az alábbi két fali díszt. A háttér és a páva alapanyaga filc, amit drapp (háttér), barna (faág), sötétkék (pávatest és farktoll), világoskék (farktoll), sötétzöld (szárny és farktoll), világoszöld (farktoll), bordó (farktoll), narancssárga (korona), citromsárga (szárny és farktoll) és piros (csőr) színben használtam fel. A faágat és a pávatestet cikk-cakk öltéssel varrógéppel rögzítettem a hátlaphoz (9. kép), a virágokat pedig egy textilanyagból vágtam ki, és sima öltéssel szintén varrógéppel rögzítettem (10. kép). A szárny, a farktollazat, a korona és a csőr ragasztással került a helyére. Nehezen látható a képen, de a világoszöld és a bordó - legnagyobb méretű - farktollak végei és a szárny alsó része ollóval be vannak vagdosva (11-12. kép). A páva szeme egy fehér gyöngy. Az így elkészült képeket képkeretekbe tettem. (A fotózás már a keretezés után készült, így az üvegfelület tükröződése miatt néhol foltok láthatók, de a valóságban ezek nincsenek.) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése