2021. január 23., szombat

Filcből varrt kesztyús ajtódísz

Piros és szürke filcből készítettem a képen látható, egyujjas-kesztyűs téli dekorációt. Duplán szabtam ki a szürke és a piros darabokat, amelyekre először a szív+gomb díszítést és azzal aszonos színű paszpolt varrtam fel, majd elszórtan a kis csillagokat hímeztem rá. Ezt követően pelenkaöltéssel úgy varrtam össze a kesztyű darabjait, hogy a hátoldalukra mindenből az ellenkező szín kerüljön. Mielőtt teljesen lezártam volna, enyhén vattával töltöttem meg. Amennyiben bárki el szeretné készíteni, a kiszabáshoz sablon csatoltam, ami után az egyenletes méretű pelenkaöltés trükkje is megtalálható.
Méretétől függően ajtódíszként is alkalmazható, de ha kisebbre készítjük karácsonyfadísz is lehet.

forrás 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése