2024. szeptember 24., kedd

Filcből kukac

Az egyéb, filcből készült alkotásaim során hulladékként megmaradt, különféle színű, aprócska filcdarabokat is eltettem, 'még talán hasznosítható valamire' jelszóval. S íme, most elérkezett az idejük, ilyen kis helyes 'kukacokat' készítettem belőlük. Én cikk-cakk ollóval köralakokat vágtam ki a filcdarabkákból, amit egy varrótűbe húzott fonállal felfűztem, lezárva a sort egy fagyönggyel. A fonálból 'hajat' ragasztottam a fagyöngyre és alkoholos filccel szemeket és szájat rajzoltam rá. végül virág alakzatokkal díszítettem. (Megjegyzem, hogy a filcdarabkákból sima ollóval négyzeteket kivágva és azokat eltoltan felfűzve is mutatósan, remekül működik, de filc helyett bármilyen textildarabkák is alkalmazhatók.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése